Маркетинг

  • Допроектна робота по підрозділах (створення ідеї та концепції бізнес-продукту, назва, брендування);
  • Концептуальне зонування площі (оптимальний підбір місця і тематики майбутнього закладу);
  • Розробка фірмового стилю;
  • Копірайтинг (рекламні тексти та слогани);
  • Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства на півроку (період start-up);
  • Шоу-менеджмент (підбір персоналу, план тематичних заходів);
  • Маркетинговий аудит (аналіз ефективності вашої політики);
  • Консультації щодо виготовлення рекламних матеріалів, що продають (зовнішня реклама, флаєри, афіші, тейбл-стенди, сети, радіо-реклама, реклама у пресі);
  • Заключення маркетингових контрактів на найкращих умовах;
  • Розробка стартової рекламної кампанії:

√ Зовнішня реклама (радіо, бігборди, вивіски, сіті-лайти, реклама у громадському транспорті і т.д.);

 Внутрішня реклама (флаєри, вказівники, рекламні стойки, додаткові послуги, меню, тейбл-стенди і т.д.);

 Піар (реклама у пресі, радіо, телебаченні);

Організація цільового крос- та директ-маркетингу